Categorieën | Trefwoorden | Meest bekeken | Meest recent
LVS2000 - Foutmelding: 'Kan element niet vinden in de collectie'
LVS2000 - Foutmelding: 'Kan element niet vinden in de collectie'

Vraag
- Bij het starten van LVS2000 wordt de volgende foutmelding gegeven: 'Kan element niet vinden in de collectie' / 'Item not found in this collection'.

- Sommige knoppen en/of menu-items in LVS2000 reageren niet meer. Het bijbehorende scherm wordt niet geopend, maar er wordt ook geen foutmelding gegeven.

- Na het starten van LVS2000 blijft het venster grijs. Andere gebruikers in dezelfde gebruikersgroep kunnen LVS2000 gewoon openen en gebruiken.

Antwoord
Uw front-endbestand (het programma waarmee u verbinding maakt met de LVS2000-database) is beschadigd geraakt ('corrupt'). Dit komt helaas wel eens voor en kan worden veroorzaakt door diverse verstoringen tijdens het werken met LVS2000.


Indien u gebruik maakt van Data Care Hosting Services om in LVS2000 te werken, is het voldoende om LVS2000 en het LVS Menu af te sluiten en opnieuw te openen. U werkt dan weer met een nieuw, onbeschadigd front-endbestand.


In alle andere gevallen dient u contact op te nemen met uw systeem- of applicatiebeheerder om voor u het bestand LVS_Frontend.mde (in de programmamap van LVS2000 of in uw gebruikersprofiel) te vervangen door een nieuw exemplaar. Dit kan bijvoorbeeld het front-end zijn van een collega die zonder problemen met LVS2000 kan werken.