Categorieën | Trefwoorden | Meest bekeken | Meest recent
LOGOS - Ik kan niet in LOGOS
LOGOS - Ik kan niet in LOGOS

Vraag
Ik kan niet inloggen in LOGOS, hoe kan dat? Ik kan opeens niet meer inloggen in LOGOS, hoe kan dat?

Antwoord

​Om met LOGOS te kunnen werken is het volgende vereist:

-Windows 7 of hoger.

-MicroSoft .Net framework versie 4.52 (of hoger).

Indien u eerst wel kon inloggen en nu niet meer, dan kan het verstandig zijn om eenmalig de lokale cash te verwijderen. Dit doet u door de map C:\users {user}\AppData\Local\DataCre\LOGOS te verwijderen.

Ook kunt u controleren of u met uw pc toegang hebt op de website https://logos.datacare.nl. Mocht u hier geen toegang toe hebben, dan zijn er problemen met de netwerkverbinding.

Indien u uw wachtwoord kwijt bent, dan kunt u op het inlogscherm van LOGOS de optie 'Wachtwoord vergeten' aanklikken. U ontvangt dan een mail met de mogelijkheid om een niuew wachtwoord in te stellen.